مقدمه اي بر ارزشيابي كيفي-توصيفي 
ستيز من تنها با تاريكي است و براي ستيز و نبرد با تاريكي ،شمشير بر تاريكي نمي كشم جراغ مي افروزم.(زرتشت)ارزشيابي گذشته بصورتي بود كه مقدار يادگيري دانش آموزان را سنجش نمي كردبلكه آن مقدار كاستي و نقصي كه بود را برجسته مي كرد.در حقيقت نتايج آزمون بصورتي بود كه پس از آزمون به دانش آموز عنوان مي شد.چند سئوال را غلط نوشته .هيچ موقع مقدار آموخته ها را مد نظر نداشت.مقدارپيشرفت دانش آموزنسبت به يادگيري قبلي دانش آموز مقايسه نمي شد.ارزشيابي كيفي چراغي بود تا اين تاريكي ها راروشن كند.
شما می توانید در ادامه مطلب بقیه ارزشیابی را دنبال کنید 
:: موضوعات مرتبط:
ارزشیابی ,
,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 550
|
تعداد امتیازدهندگان : 185
|
مجموع امتیاز : 185